bln depan lahirlah ank ke-3 aku.amin.harap dipermudahkan kelahiran ank ke-3 ni.
SeLaMaT DaTaNg
Tuesday, May 11, 2010
Wednesday, April 28, 2010
kencing manis
ermmm..dh lme rsenya x membelek blog ni.
saje je.
skrg kandungan aku dh 7 bln.
tp ada kencing manis plak,
perkara yg aku cukup x suka.
sbln sekali kena buat BSP pastu,,,,,
kena jumpa dr. plak...
harap2 aku x dipakse besalin
cam ank pertama dulu.
sakittttttttttttt..........
Dicatat oleh anajai di 9:26:00 AM 0 comment
Thursday, April 1, 2010
Watak Berdasarkan Tarikh Lahir(ASYRAF)
Artistik, musikal, suka akan kesenian dan kesusasteraan, tekun dalam belajar, sopan tingkah-lakunya dan amat mudah tersinggung serta gampang merasa tegang. ..
Sifat-sifat Utamanya:
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Artistik
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Musikal
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Suka akan kesenian
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Kesusasteraan
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Tekun dalam belajar
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Sopan tingkah-lakunya
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Amat mudah tersinggung
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Gampang merasa tegang
Dicatat oleh anajai di 1:01:00 PM 0 comment
Watak Berdasarkan Tarikh Lahir(AIN)
Nur Ain Najwa yang lahir pada tanggal 19 Februari, berikut adalah analisa wataknya:
Artistik, musikal, luas pandangannya dan ingin hidup bebas serta tidak senang terhadap segala peraturan yang bersifat mengekang. Keuletannya dalam berusaha keras mencapai suatu angan-angan dapat memberikan keberhasilan dalam penghidupannya. ..
Sifat-sifat Utamanya:
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Artistik
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Musikal
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Luas pandangannya
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Ingin hidup bebas
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ : Tidak senang terhadap segala peraturan yang bersifat mengekang
Dicatat oleh anajai di 12:57:00 PM 0 comment
Sunday, March 14, 2010
doa pendekat jodoh
Ya Allah,
seandainya telah engkau catatkan
dia adalah milikku
dn tcipta utk ku
Satukanlah hatinya dgn hatiku.
titipkanlah kebahagiaan antara kami,
agar kemesraan itu abadi.
Ya Allah Ya Tuhan yg maha mengasihi
seringkanlah kami melayari hidup ini
ketepian yg sejahtera dan abadi.
Tetapi Ya Allah
seandainya telah engkau takdirkan dia bukan milikku
bawalah ia jauh dr pandangan
luputkanlah ia dr ingatanku
dan peliharalah aku dr kekecewaan.
Serta Ya Allah yg maha mengerti
berilah aku kekuatan
melontar bayangannya jauh kepada langit
hilang bersama senja nan merah
agar aku bisa bahagia
w/pn tanpa bersama dgnnya.
Dan Ya Allah yg tercinta
gantikanlah yg hilang
tumbuhkanlah kembali yg telah patah
w/pn tdk sama dgn dirinya.
Ya Allah Ya Tuhan ku
pasrahkanlah aku dgn takdirmu
sesungguhnya yg tlh engkau takdirkan
adalah yg terbaik buatku
kerana engkau maha mengetahui
segala yg terbaik buat hambamu ini.
Ya Allah
dgrkanlah rintihan dr hambamu yg daif ini
jgnlah engkau membiarkan
aku sendirian di dunia ini
mahupn di akhirat
menjurus kearah kemaksiatan dan kemungkaran
maka kurniakanlah aku
seorang pasangan yg beriman
supaya aku dan dia sama2
dapat membina kesejahteraan hidup
ke jln yg engkau redhai
dan kurniakanlah kepadaku
keturunan yg soleh
AMIN.....YA RABBAL ALAMIN...........
Dicatat oleh anajai di 11:53:00 PM 0 comment
Monday, March 8, 2010
ckeck perut

nie bkn aku
eee pijam perut tu je.
kelmarin aku pegi klinik.......
yg aku jd hot perut ni dh la lapar
+ plak ngan pns coz sesak ngan ibu2....
cam aku gak la nk check perut.
buat plak nurse tu main panggil je name,
aku yg sampai dulu pd cina tu,x dipanggil,
yg dipanggil cina tu dulu, padahal ada no giliran,
apelg.... aku bgn cek la buku aku ,ade ke?
ooooo ade, igt kn dh tenggelam dh,
apalg ........aku pn ckp la kt nusre tu ,apasal org yg dtg
kemudian pd sy dipanggil dulu.senyap nurse tu
aku ni plak x nk ckp byk, terus je pegi duduk blk,
nanti karang,dk tunggu takut aku gaduh lwn mulut plak pns2 ni.
yg ibu2 atas pd aku tu ape lg "nasib le akak sound, kami td pegi
jenguk je, x kt ape, dlm hti ni nk marah gak la
pggil org lain dulu".
Dn lps tu bru la nama aku dipanggil ,ha lega rse tp x lps lagi...
cam biasa la ambil drh........
test kencing.......
nk kena tunggu plak nurse panggil masuk bilik
utk cek perut la bukan nk skodeng.....
kena plak kaunseling coz lme x dtg check perut......
kena bg la alasan.....
ermmm nk wt camne misi adahal x bleh nk elak.
x pe.........ok......kt misi.
tetiba..........misi kt kena cucuk la ari ni
utk elak kancing gigi.tekezut la aku nk kena cucuk plak dh
aduiiiii.........sakit gak kena...blk...kebas la tgn aku ni
ha... tekezut psl kena suntik sampai lupa nk mnta vitamin
tpaksa la ari ni pegi ambk vitamin.......
Dicatat oleh anajai di 4:46:00 PM 0 comment
Friday, March 5, 2010
CHEESY WEDGES
Dicatat oleh anajai di 1:32:00 PM 0 comment














