? ??????????????Written In The Wind? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??12 Grabs Today. 267 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????Green Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.3 (63 Ratings)??12 Grabs Today. 7442 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

SeLaMaT DaTaNg

Sunday, March 14, 2010

doa pendekat jodoh

Ya Allah,
seandainya telah engkau catatkan
dia adalah milikku
dn tcipta utk ku
Satukanlah hatinya dgn hatiku.
titipkanlah kebahagiaan antara kami,
agar kemesraan itu abadi.

Ya Allah Ya Tuhan yg maha mengasihi
seringkanlah kami melayari hidup ini
ketepian yg sejahtera dan abadi.

Tetapi Ya Allah
seandainya telah engkau takdirkan dia bukan milikku
bawalah ia jauh dr pandangan
luputkanlah ia dr ingatanku
dan peliharalah aku dr kekecewaan.

Serta Ya Allah yg maha mengerti
berilah aku kekuatan
melontar bayangannya jauh kepada langit
hilang bersama senja nan merah
agar aku bisa bahagia
w/pn tanpa bersama dgnnya.

Dan Ya Allah yg tercinta
gantikanlah yg hilang
tumbuhkanlah kembali yg telah patah
w/pn tdk sama dgn dirinya.

Ya Allah Ya Tuhan ku
pasrahkanlah aku dgn takdirmu
sesungguhnya yg tlh engkau takdirkan
adalah yg terbaik buatku
kerana engkau maha mengetahui
segala yg terbaik buat hambamu ini.

Ya Allah
dgrkanlah rintihan dr hambamu yg daif ini
jgnlah engkau membiarkan
aku sendirian di dunia ini
mahupn di akhirat
menjurus kearah kemaksiatan dan kemungkaran
maka kurniakanlah aku
seorang pasangan yg beriman
supaya aku dan dia sama2
dapat membina kesejahteraan hidup
ke jln yg engkau redhai
dan kurniakanlah kepadaku
keturunan yg soleh

AMIN.....YA RABBAL ALAMIN...........

0 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kediaman

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

my anniversary 3/6/2005

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nur ain najwa faisal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

muhamad asyraf faisal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

nur arissa fatnin faisal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers