Hari ni aku pegi jgk ambil darah untuk DNA tu.Hubby x boleh nak hantar arini so aku pegi sendiri la,lgpn sekejap jer.pegi kol 8.20am pastu kol 8.35am dh siap..Lps ni x thu la darah ape lg yg diorang nk ambk.selgi x bersalin mcm2 drh diorang nk.
AGAR-AGAR KERING HANTARAN
-
AGAR-AGAR KERING HANTARAN, Biru Kuning untuk pihak lelaki dan Pink Biru
untuk pihak perempuan. Terima kasih Wan Shafie sekeluarga, moga selamat
sampai k...
1 day ago










0 comment:
Post a Comment