? ??????????????Written In The Wind? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??12 Grabs Today. 267 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????Green Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.3 (63 Ratings)??12 Grabs Today. 7442 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

SeLaMaT DaTaNg

Sunday, May 29, 2011

Aku Ditinggalkan......

ari ni first day hubby aku kt KL.
Tinggal lg 6 ari utk dia kembali bersama kami sekeluarga.
ini adalah kali kedua aku berjauhan dgnnya,
x sampai pn sehari aku mula merinduinya.
rsenya bila dia blk nanti aku nk peluk,cium and menangis dibahunya.
rse x sanggup berpisah lma2.
al-maklumlah jarang berpisah.
First time kami berjauhan dlu mse hubby kena pergi training kat US,
3 mggu aku kena tinggal.
mse tu aku rse susah sgt hidup tanpa suami disisi,
dgn keadaan anak dua2 demam.
mse tu ain bru berumur 2thn lebih and asyraf bru sthn lebih.
mse tu ain demam mgkn rindukn abah dia,
coz waktu subuh dia dpt bercakap ngan abah dia dlm tel terus demam dia ok,
mse tu abah dia petang (wktu US)bru blk kerja.
aku nk bwk pegi klinik aku nk drive x reti,
car ada tp tuan x leh nk bwak
x ke rugi tu.tpksa la mnta tlg kakak hantarkn.
and skrg ni pong aku x blh nk drive jugak,
harap2 ank2 semuanya chat.
Aura rmh pn trsa lain bla hubby berjauhan dgn kami.
rse sepi w/pn riuh rendah suara ank2,
ank2pn cam x ceria sgt.....
org kt jauh makin bertmbh syg.
bg mereka yg selalu ditinggalkn mgkn itu perkara biase,
tp.....mereka yg jrang ditinggalkn cam aku ni
tentu thu camner,lu pikiaq la sdiri....
aku harap hubby aku slmt kembali.amin.....

0 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kediaman

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

my anniversary 3/6/2005

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

nur ain najwa faisal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

muhamad asyraf faisal

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

nur arissa fatnin faisal

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers