Hari ni dh 4 hari kita semua mulakan dgn sgala2 yg bru terutama azam bru.Tutup bku lma wat bku bru dgn kasih sayang bertambah2,amal ibadat dtmbah sbyk mgkn,mse yg ada dignakn sebaik baiknya,Dan aku harap thn 2013 ni memberi smgt bru pada diri kita semua.
Dn buat pertama kalinya aku dipertanggungjawabkan utk mengambil dn menghantar anak@ke sek.kalau sblm ni ank@ke sek dgn van tp kali ni ummi yg ambl tugas tu.....
eeeee actually ummi x ada lg lesen tp dek kerana jln shortcut ke sek tu ada so gagahi gak la tuk anto ank2.kalau dlu takut nk bawa motor tp alhamdulilah sejak boyfriend ummi xcdt(x la teruk sgt)6 bln lps keberanian tu ada la skit...korang doakn la spya aku dpt cpt2 ambk lesen.bkn ape atas sebab2 tertentu,ank x de org nk jga la,mse terhad la,payah ank kecik la....
doakan ya moga2 mslh tu x timbul lg dh lps ni.
SeLaMaT DaTaNg
Friday, January 4, 2013
2013 dgn tanggungjawab baru....
Dicatat oleh anajai di 9:55:00 AM 0 comment
Monday, October 29, 2012
Tuesday, September 25, 2012
Resipi Ayam BBQ
Dicatat oleh anajai di 9:10:00 AM 0 comment
Wednesday, September 12, 2012
Tak Dapat Pizza
Dah beberapa hari asyraf minta nak makan pizza.katanya dh lma asyraf x makan pizza,ok la syg skrg x blh lg ujung bln ni bru blh kita 1 family pergi makan pizza ye cyg.kalau camtu ok la asyraf makan KFC dlu.orait.....
![]() |
| Add caption |
Dicatat oleh anajai di 1:20:00 PM 0 comment
Tuesday, September 11, 2012
Duye Selakq
Smlm mse tgk ank2 main kat luar rmh terpandang la kat pokok duye selakq.ahhhh!!!! dh berbuah dh pokok yg aku sdiri tnm,happy sesgt
Dicatat oleh anajai di 12:20:00 PM 0 comment
Monday, September 10, 2012
foto Raya 2012
n3 ni bru aku nk boh foto rya.late coz komputer aku problem skit skrg bru blh load.rya kt kg cik abe....tgk gmba jer la malas dh nk story
Dicatat oleh anajai di 4:51:00 PM 0 comment
Kuala Muda Kedah
2 Hari lps kami sekeluarga and frenz my cik abe shahrowi pergi ke Kuala Muda Kedah.Tujuannya nk beli ikn dgn murah la....4 thn lps dh pegi skali ni kali ke-2 la.

kiranya dlm ni penuh la tp ni snap pic dh x penuh dh coz dh bg2 kt abg shahrowi and my sister ckit.
Dicatat oleh anajai di 4:07:00 PM 0 comment




































